Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i propozycje pod jego adresem, skargi i reklamacje prosimy kierować drogą elektroniczną na adres mailowy : britiszek@gmail.com
Przedszkole Językowe Britiszek rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych od otrzymania reklamacji, przy czym okres ten może zostać przedłużony, w przypadku gdy rozpoznanie reklamacji wymaga dłuższego czasu. O rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji Przedszkole Językowe Britiszek poinformuje Użytkownika za pomocą wiadomości e-mail przesłanego na adres wskazany przez Użytkownika w trakcie rejestracji.
W przypadku, gdy, dostęp do całego Produktu lub którego z materiałów okaże się wadliwy, w szczególności, gdy nie uruchamia się, jest niepełny lub niezgodny z opisem zamieszczonym na stronie Serwisu Użytkownik może w terminie 14 dni wystąpić do Przedszkola Językowego Britiszek z reklamacją.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji dotyczącej produktu Przedszkole Językowe Britiszek udostępnia Użytkownikowi dostęp do Produktu pozbawiony wad lub dokonuje zwrotu środków pieniężnych
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.